Best Friends - TAG #1

Cześć Wam! :D
Dzisiaj post nieco inny, dlatego że razem ze mną jest Marta, czyli Sarna, moja BFF. Yolo.
Zrobimy razem Best Friends Tag odpowiadając na 20 pytań.
Aktualnie rozmawiamy ze sobą na skype i się śmiejemy..ZNOWU BĘDĘ FEJM MIEEEEEĆ. Ekhem, ale nie ważne.

- Marta, chcesz coś powiedzieć na dzień dobry?
- Dzień dobry..nie, witam.

No to jedziemy!


A - Aleksandra
M - Marta

1. Jak się poznałyście i ile lat się przyjaźnicie?
A: Przez nety. Generalnie to prowadziłam TwitCam (OlcziCam - pozdrawiam tych, którzy znają i pamiętają stare czasy :P), no a Marta mi bezczelnie wbiła na GG i zaczęłyśmy gadać ♥
M: Jak chciałam jej Facebooka to stwierdziła, że mogę być pedofilem.  Znamy się od wakacji 2014. 
 2. Wasze wspólne ulubione zajęcie to...?
A: Granie na instrumentach, Marta na keyboardzie, a ja na gitarze akustycznej, granie w kalambury...
M: Śpiewanie piosenek przez skype i czytanie fanfików.
 3. Co Cię denerwuje w Twojej najlepszej przyjaciółce? 
A: Nie zawsze dotrzymujesz obietnic, ale tylko wtedy kiedy to jakaś błahostka. 
M: Czasem jak coś napisze to nie wiem jak zareagować, bo nie wiem czy się z tego cieszy czy nie.
4. Co Ci się podoba w Twojej najlepszej przyjaciółce? 
A: Masz tak samo jak ja, powalone poczucie humoru. Wspierasz mnie jak coś się dzieje. 
M: Zawziętość i to, że potrafi spełniać swoje marzenia. 
5. Wasze ulubione wspomnienia to...? 
A: To jak gadamy na Skype i opowiadamy i się wygłupiamy, wtedy czasem są takie momenty, które zachodzą mi w pamięć. Pamiętam też jak nieufnie podałyśmy sobie adresy zamieszkania, a później wysłałam jej pocztówkę z wakacji z Krakowa, a później ona mi wysłała pocztówkę na święta. 
M: Pierwsza rozmowa przez telefon i pierwsza rozmowa na Skype.
 
6. Opisz swoją przyjaciółkę jednym słowem. 
A: Lustro
M: Inna
7. Wasz ulubiony żart to...? 
M: Ola: A więc to jest deska
Ja: No wiem, Tereska.
A: Musimy jeszcze coś wymyślić :P
8. Jakbyście mogły gdzieś razem pojechać to jakie byłoby to miejsce? 
A: Hiszpania, Włochy, Czechy i Niemcy.
M: Na jakiś koncert najlepiej. 
9. Jaki macie telefon? 
A: Miałam LG L'Fino, ale utopiłam, kupiłam sobie LG Magna, ale poszedł do naprawy i chyba mimo wszystko zamienię go, dołożę stówkę i kupię sobie Samsung Galaxy J3.
M: Ja mam Samsung Galaxy ace 4, a Ola co chwilę zmienia. No wiecie, rich, swag i te sprawy.
10. Macie wspólne Hobby? 
A: Muzyka
M: Czytanie
 
11. Jak pieszczotliwie na siebie mówicie? 
A: Sarna, Martu, Mały Wkurwek.
M: Ola to Foczka, tyle w temacie.  
12. Spódniczki czy spodnie? 
A: Legginsy.
M: Legginsy.
13. Jakie wolicie filmy? Komedie, horrory, Science-fiction czy romantyczne? 
A: Komedie, romantyczne i Science-fiction
M: Science-fiction. Ewentualnie horrory. 
14. Często się kłócicie?
A: Ona jest strasznie kłótliwą kobietą.
M: Tak, taki przykład: przed chwilą xd 
15. Macie wspólnych znajomych? 
A: Mamy i ich wszystkich pozdrawiamy :)
M: Maj friend Mikołaj  

16. Kto ma większe powodzenie u płci męskiej? 
A: Marta
M: Ola
17. Jak zazwyczaj spędzacie czas razem?
A: Gadamy na Skype, albo piszemy na Facebook'u.
M: Nic dodać, nic ująć
 18. Telefon czy komputer? 
A: Zależy, na komputerze montuje filmiki, piszę posty, a na telefonie mam wszystko gdzie chce, oprócz tych dwóch rzeczy. I telefon i komputer jest ok.
M: Tablet xd 
19. Pies czy kot? 
A: Kot
M: Kot
20. Dobrze się bawiłyście przy odpowiadaniu na te pytania?
A: Gdyby nie ta kłótliwa kobieta xD Było za-je-faj-nie :D
M: Wspaniale :D


 No to na tyle. To była świetna zabawa. 
Razem z Martą Was żegnamy i gorąco pozdrawiamy! 

Alexxandra ♥  

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga